Justice is the key of life..

Justice is the key of life..
BE FAIR GUYS :)

Saturday, February 19, 2011

bulan cinta..oh indahnya

weh..

apa korang rasa kalau orang kata macam ni dekat korang..

"Aku nak lamar kau nih. Jadilah girlfriend aku"

Huhu..^_^

Gentleman sih. Bagi aku la..I am just the kind of girl yang suka straight forward..takde pusing-pusing. So, kalau orang tu kata dia suka ke apa ke, kalau dia macam hide hide, wat malu malu kucing..serius!aku tak boleh baca hati dia..Tapi, kalau orang tu cakap terus terang, aku lebih senang macam tu..

Well...aku rasa sekarang bulan hati aku mula terbukak untuk terima orang baru lah weh..For serious, dah lama aku tak rasa macam nih. I mean..dah lama aku tak rasa jiwa aku boleh terima orang lain. Cumanya, this time, if Allah takdirkan hati aku terbukak gak, I wish, aku tak kuciwa like before.

Emm..but still, deep inside my mind, I am not ready for this. Bila dah namanya tak sedia, kau fahamlah..To make me ready and say, "I'll accept you" or "Yes, I do"..berkurunlah.

Sebab tu..bila orang kata, "I fall in love with you"..aku selalu tanya, "Alasan?"..Aku tak percaya orang jatuh cinta, takde alasan. I wanna hear, clear and real...reasons for him to say all those things. Just wanna know or else aku macam.."Ok. Whatever".

Entahla..aku for serious tak pernah rasa betol betol aku suka..Semua macam hadoo je kan..Cuma, I've got two best friends. Yang betol betol aku sayang. Dua dua ni tak tau diorang dua dua best friends aku sebab masing-masing tak tahu kewujudan masing-masing dalam hidup aku. To mr berdua tu, aku sayang korang dua. Aku selalu risaukan korang. Aku dah rasa macam aku nih adik korang. Whenever I need you by my side, you will always be there for me..Korang dua selalu bagi aku risau. Taula ada lesen, tapi bawak ati ati tau weh...For serious, aku tanak dengar apa-apa jadik kat korang..Jangan degil!

Thanks again for being such lovely dovey happy moppy friends....:p

Kadang-kadang, aku terfikir, I wanna stay as friend with both of you, forever..to be truth..Tapi, aku percaya, one day, korang akan ada couple (even now pun dah ada couple an??:p), aku pun akan ada couple or maybe hubby aku sendirik and we will triple, bawak haluan hidup masing-masing..

Cuma, for this few moments..aku nak hargai kehadiran korang dua dalam hidup aku.Thanks for being such nice and lovely friends. Aku takkan lupakan korang.

:)

No comments:

Post a Comment